Предмет |
Обавештења |
Резултати |
Материјали |
Предавачи: доц. др Мирослав Црногорац |
||||||||||
Студијски програм: Инжењерство нафте и гаса(X семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Обавезан |
||||||||||
Услов: 2. семестар | ||||||||||
Циљ предмета: Практична искуства и боравак студента на рудницима са подземном и површинском експлоатацијом, институтима, као и радним организацијама које су својим пословањем везани за рударску индустрију, у којима ће студент реализовати своју професионалну каријеру. Препознавање основних функција пословног система у домену истраживања, пројектовања рудника, експлоатације минералних сировина, безбедности и заштите на раду, заштите животне средине, као и улоге и задатака рударског инжењера у таквом пословном систему. |
||||||||||
Исход предмета: Студенти стичу практична искуства о начину организовања и функционисања компанија у којима ће примењивати стечена знања у својој будућој професионалној каријери. Студенти стичу практично искуство у обављању елементарних инжењерских задатака, препознавању основних процеса у фази истраживања, пројектовања рудника, експлоатације минералних сировина, безбедности и заштите на раду, заштите животне средине, а у складу са његовим будућим професионалним компетенцијама. Студенти треба да стекну осећај за модел комуникације са колегама и информишу се о токовима пословних информација. |
||||||||||
Садржај предмета: Теоријска настава |
||||||||||
Литература: |
||||||||||
Метода извођења наставе: Стручна пракса се реализује кроз самостални практични рад студената на решавању конкретних инжењерских задатака и самостално спровођење прописаних процедура и поступака у наведеним установама и предузећима. Изводи се под менторским руковођењем наставника и одређеног ментора у установи или предузећу. Током праксе студенти воде дневник у који уносе опис послова које обављају, закључке и запажања. Након обављене праксе студенти бране дневник пред предметним наставником. |
||||||||||
Фонд:
|
||||||||||
Оцена знања:
|
||||||||||
Додатни услови оцењивања: - | ||||||||||