Предмет |
Обавештења |
Резултати |
Материјали |
Предавачи: проф. др Дејан Миленић, доц. др Ана Врањеш |
||||||||||||||
Студијски програм: Хидрогеологија(X семестар -DAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Изборни |
||||||||||||||
Услов: - | ||||||||||||||
Циљ предмета: Упознавање са основним појмовима енергетске ефикасности, климатских промена, смањења емисије штетних гасова у атмосферу, трговина квотама, CDM (clean development mechanisms). Улога и коришћење геотермалне енегије у концепту одрживог развоја и смањењу утицаја глобалног загревања и исцрпљивања фосилних горива. Анализа начина коришћења геотермалних ресурса у различитим областима људске делатности попут зградарства, просторног планирања, значаја и коришћења геотермалних ресурса у пољопривреди и аквакултурама, коришћење у индустрији. Овладавање основним знањима из економских, финансијских и техноекономских подручја коришћења геотермалне енергије. Упознавање са основним техникама пројектовања и израде геотермалних информацоних система. |
||||||||||||||
Исход предмета: Oбразовни допринос у развијању индуктивног размишљања код сагледавања узрочно-последичне везе између климатских промена на планети у XXI веку, концепта одрживог развоја и улоге коришћења геотермалних ресурса у концепту енергетске ефикасности. Такође, оспособљавање студената самосталном закључивању при анализи могућих начина коришћења геотермалне енергије, посебно у сектору зградарства, пољопривреде и индустрије. |
||||||||||||||
Садржај предмета: Теоријска настава Практична настава |
||||||||||||||
Литература:
|
||||||||||||||
Метода извођења наставе: Комбинација усменог предавања и теренског рада. У кабинету се пројекцијом унапред припремљених слика и примера примене теоретских знања при изучавању наставних јединица планираних у теоријској настави, на терену обилазак изведених хидрогеотермалних пројеката. Стална провера разумевања предавања и усвојеног знања претходног градива, кроз решавање конкретних задатака и семинарских радова уз коришћење литературе. Све обавезе се завршавају на часу, осим додатног учења. |
||||||||||||||
Фонд:
|
||||||||||||||
Оцена знања:
|
||||||||||||||
Додатни услови оцењивања: - | ||||||||||||||