Предмет |
Обавештења |
Резултати |
Материјали |
Предавачи: проф. др Владимир Живановић |
||||||||||||
Студијски програм: Хидрогеологија(III семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 6 Статус: Обавезан |
||||||||||||
Услов: - | ||||||||||||
Циљ предмета: Упознавање са основним појмовима из хидрогеологије, пореклом, видовима, кретањем и истицањем подземних вода. Стицање основних знања о хидрогеолошких карактеристика седимената и стена, условима формирања издани, квалитету подземних вода, режиму подземних вода, међусобним односом са површинским водама, појаве минералних и термалних подземних вода, као и заштите подземних вода. Упознавање са значајем подземних вода у општем хидролошком циклусу и њиховим коришћењем за различите потребе као што су водоснабдевање, балнеологија, одводњавање рудника, одводњавање и наводњавање пољопривредних површина, загревање стакленика, пластеника и сл. |
||||||||||||
Исход предмета: Оспособљавање студената за идентификацију основних хидрогеолошких својстава седимената и стена, процеса формирања, кретања, истицања, захватања и заштите подземних вода. |
||||||||||||
Садржај предмета: Теоријска настава Практична настава |
||||||||||||
Литература:
|
||||||||||||
Метода извођења наставе: Концепт извођења наставе занснован је на континураном савладавању наставних јединица као и њиховој провери кроз: Предавања, вежбе и тестове, применом Moodle апликације. Предавања се одвијају према претходно припремљеним презентацијама, са доступним комплетним материјалом - предавањем преко Moodle сервиса. Вежбе су базиране на задацима такође доступни преко Moodle сервиса. Свака вежба садржи, кратак увод теме која се обрађује у вежби, задатак вежбе као и објашњење као израдити вежбу, што омогућава студентима адекватну припрему за вежбу. Након завршене сваке наставне јединце, а пре почетка наредне, врши се провера знања преко Moodle тестова. Периодична провера знања се врши преко два колоквијума који обухватају две половине наставних јединица. |
||||||||||||
Фонд:
|
||||||||||||
Оцена знања:
|
||||||||||||
Додатни услови оцењивања: - | ||||||||||||