Предмет |
Обавештења |
Резултати |
Материјали |
Предавачи: |
||||||||||||||||
Студијски програм: Хидрогеологија(IV семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 6 Статус: Обавезан |
||||||||||||||||
Услов: ИСТРАЖНО БУШЕЊЕ У ХИДРОГЕОЛОГИЈИ | ||||||||||||||||
Циљ предмета: Упознавање са најчешће примењиваним методама чишћења и разраде бунара, као и регенерације оних у фази експлоатације као веома значајне операције за постизање већих издашности. Информисање неких метода које менају пироку примену у нашој пракси, а успешно се примењују у свету. Образовни допринос: Подизање знања студената и омогућавање бољег схватања истраживачког процеса и технологије захватања и експлоатације подземних вода. |
||||||||||||||||
Исход предмета: Стицање знања о процесу истражног бушења у хидрогеологији и основној интерпретацији добијених резултата бушења. |
||||||||||||||||
Садржај предмета: У 13 предвиђених предавања у четвртом семестру студентима ће се из предмета Израда бунара, презентирати проблематика и технологија израде бушених и копаних бунара, гарнитуре за бушење, опрема и бушаћи прибор, методе израде бунара у различитим хидрогеолошким условима, разрада и регенерација бунара, пратећи поступци код израде бунара з различитим хирогеолошким условима. Посебна пажња ће бити посвећена хидрогеолошким осматрањима и прикупљању података у току израде бунара ради састављања завршног Извештаја. Поред теоријског приступа у одређеном току часова такође је предвиђена и теренска настава, како би се конкретно студенти могли упознати са начином организације радилишта, прибором и опремом за бушење и технологијом израде бунара. |
||||||||||||||||
Литература:
|
||||||||||||||||
Метода извођења наставе: Комбинација усменог излагања и табеле, са пројекцијом унапред припремљених слика. Перманентна провера разумевања предавања и знања претходно пређеног градива. Све наставне обавезе се завршавају на часу и практичном наставом на терену, осим додатног учења. |
||||||||||||||||
Фонд:
|
||||||||||||||||
Оцена знања:
|
||||||||||||||||
Додатни услови оцењивања: | ||||||||||||||||