| Предмет | 
| Обавештења | 
| Резултати | 
| Материјали | 
| Предавачи: | ||||||||||||||||
| Студијски програм: Геологија и палеонтологија (VI семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Изборни Економска геологија (VI семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Изборни Минералогија и кристалографија (VI семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Изборни Петрологија и геохемија (VI семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Изборни Геотехника(IV семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Изборни Геофизика(IV семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Изборни Хидрогеологија(VI семестар -OAS) ЕСПБ бодови: 5 Статус: Изборни | ||||||||||||||||
| Услов: Нема | ||||||||||||||||
| Циљ предмета: Стицање општих знања о тектонској рејонизацији Србије и развоју научне мисли у вези са геолошком грађом и тектоником Србије, као дела Балканског полуострва. | ||||||||||||||||
| Исход предмета: Након савладаног курса, студент треба да познаје све главне геотектонске јединице Србије и њихову унутрашњу грађу. | ||||||||||||||||
| Садржај предмета: Теоријска настава: Изучавање положаја Србије у тектонском плану Алпа и Европе. Изучавање геолошке грађе и издвајање главних тектоностратиграфских јединица као што су Српско-македонска маса, Карпато-балканиди, Динариди и Панонски басен са интраконтиненталним басенима. У оквиру наведених јединица приказују се синтезни прегледи мишљења и схватања о геолошкој грађи наших простора, унутрашња грађа тектоностратиграфских јединица, тектонске карактеристике, метаморфизам и магматизам. Практична настава:Вежбе, Други облици наставе, Студијски истраживачки рад Вежбе се односе на самостални рад по појединим питањима ужих тектоностратиграфских јединица., као и теренска настава у бази и у виду екскурзија. | ||||||||||||||||
| Литература: 
 | ||||||||||||||||
| Метода извођења наставе: Предавања се одржавају у виду усмених презентација (ЛЦД и видео) и посебних предавања по позиву за поједине стариграфске одељке. | ||||||||||||||||
| Фонд: 
 | ||||||||||||||||
| Оцена знања: 
 
 | ||||||||||||||||
| Додатни услови оцењивања: | ||||||||||||||||