| Рударско инжењерство |
| Инжењерство заштите животне средине |
| Инжењерство нафте и гаса |
| Геологија |
| Хидрогеологија |
| Геотехника |
| Геофизика |
| Регионална геологија |
| Истраживање лежишта минералних сировина |
| Рударско инжењерство |
| Инжењерство заштите животне средине |
| Инжењерство нафте и гаса |
| Геологија |
| Хидрогеологија |
| Геотехника |
| Геофизика |
| Рударско инжењерство |
| Инжењерство заштите животне средине и заштите на раду |
| Инжењерство нафте и гаса |
| Геологија |
| Хидрогеологија |
| Геотехника |
| Геофизика |
Услови за упис
Циљеви студијског програма
| » | поседовање јаких фундаменталних научних и техничких знања и вештине критичког мишљења, који ће послужити као основа за доживотно учење; |
| » | способност да се примене научне и инжењеске вештине за анализу и пројектовање рударских производних система; |
| » | способност да ефикасно преносе техничко/стручне информације у усменој, писаној и визуелној форми; |
| » | свест и разумевање професионалних обавеза ради заштите здравља људи, добробити људи и животне средине у производњи минералних ресурса. |
Даљи приступ
Професионални статус
| » | темељно и детаљно познавање одабране уже области из рударског инжењерства, која се непосредно наслања на општа инжењерска знања стечена у првом степену студија - развијена способност за идентификацију, анализу и синтезу приступа у решавању општих и специфичних проблема рударског инжењерства у области површинске и подземне експлоатације, припреме минералних сировина, рударске механизације, рударских мерења и подземне градње; |
| » | способност решавања сложених проблема из уже стручне области инжењерске праксе уз употребу савремених научних метода и поступака и уз мултидисциплинаран и интердисциплинаран приступ - самосталност у процесу предлагања решења, предвиђања последица и доношења одлука; |
| » | способност за самостално формулисање доказа ради потврђивања постављених хипотеза, примене знања за разумевање комплексних рударских производних система у различитим контекстима и у различитој размери; |
| » | развијен осећај за континуирано праћење и примену новина у струци - лакоћа овладавања методама и поступцима који се користе у процесу истраживања; |
| » | способности неопходне за развој каријере – независност у раду и способност директне примене теоријског знања у пракси, тимски рад, лакоћа комуникације са експертима и неекспертима у мулти и интердисциплинарним тимовима; |
| » | способност употребе информационо-комуникационих технологија у овладавању знањима одговарајуће области; |
| » | компјутерско решавање нумеричких проблема и нумеричко моделовање различитих технолошких процеса; |
| » | способност за коришћење савремене литературе, модерних средстава за комуникацију и свих могућности за континуиран развој каријере; |
| » | оспособљеност за даље академско образовање на докторским студијама. |
Модули