| Рударско инжењерство |
| Инжењерство заштите животне средине |
| Инжењерство нафте и гаса |
| Геологија |
| Хидрогеологија |
| Геотехника |
| Геофизика |
| Регионална геологија |
| Истраживање лежишта минералних сировина |
| Рударско инжењерство |
| Инжењерство заштите животне средине |
| Инжењерство нафте и гаса |
| Геологија |
| Хидрогеологија |
| Геотехника |
| Геофизика |
| Рударско инжењерство |
| Инжењерство заштите животне средине и заштите на раду |
| Инжењерство нафте и гаса |
| Геологија |
| Хидрогеологија |
| Геотехника |
| Геофизика |
Услови за упис
Циљеви студијског програма
| » | образовање мастера компетентних за аквизицију, обраду и интерпретацију података из домена геофизике; |
| » | образовање за тимски рад, планирање и извођење геофизичких истраживања у оквиру различитих области, писање пројеката и израду елабората, презентовање резултата теренских и лабораторијских активности; |
| » | стицање знања из различитих области, која су неопходан предуслов за савлађивање теоријских и практичних проблема из области геологије и геофизике, као и за праћење брзог технолошког развоја у области инструменталне технике; |
| » | стицање високих компетенција и академских и практичних вештина из домена софтвера применљивих у геофизици; |
| » | развој креативних способности разматрања проблема и способности критичког мишљења; |
| » | стицање основе за даље образовање на докторским студијама и навика за непрекидно образовање и напредовање у струци. |
Даљи приступ
Професионални статус
| » | разумеју и примене фундаментална и специјална знања из геофизике; |
| » | примене знања из математике, физике и геолошких дисциплина, при решавању конкретних проблема; |
| » | разумеју, уочавају, формулишу и решавају инжењерске проблеме; |
| » | користе технике, вештине и савремене програмске алате у теорији и пракси; |
| » | самостално планирају и руководе геофизичким истраживањима на терену и у лабораторији, мере, анализирају и интерпретирају резултате комплексних геофизичких истраживања, израђује извештаје, пројекте и елаборате, јавно презентује резултате истраживања; |
| » | раде самостално или у тиму састављеном од стручњака различитих профила, руководе екипом или тимом и ефикасно комуницирају и размењују податке; |
| » | имају професионалну и етичку одговорност; |
| » | унапређују своје знање и прате развој технологије и струке, уводе новине у струку. |
| V година | |||||
| Назив предмета | IX семестар | X семестар | ЕСПБ | Статус | Професор |
| Пројектовање геофизичких истраживања | 1 +3 | 5 | Oбавезан |   Вучковић Дејан | |
| Обрада и тумачење сеизмичких сигнала | 2 +2 | 5 | Oбавезан |   Ђурић Драгана | |
| Нумеричке методе | 2 +2 | 5 | Oбавезан |   Станков Драган | |
| Електромагнетометрија | 2 +2 | 5 | Oбавезан |   Игњатовић Снежана | |
| Палеомагнетизам | 2 +2 | 5 | Oбавезан |   Цветков Весна | |
| Геофизички каротаж | 2 +2 | 5 | Oбавезан |   Васиљевић Ивана   Сретковић Бранислав |
|
| Научноистраживачки рад | 3 +0 | 2 | Oбавезан |   Цветковић Владица | |
| Теренска настава из геофизике 2 | 1 +2 | 3 | Oбавезан |   Васиљевић Ивана   Сретковић Бранислав |
|
| Студијски истраживачки рад (ГФ) | 0 +0 +10 | 3 | Oбавезан | ||
| Стручна пракса из геофизике 3 | 0 +0 +6 | 2 | Oбавезан |   Цветков Весна | |
| Мастер рад из геофизике | 20 | Oбавезан | |||